| Počet nahlášených stížností: | 38 |
| Z toho za letošní rok: | 12 |
| Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, chtěl bych podat stížnost na autobus číslo 369. Stál jsem na zastávce Havířov Magistrát zhruba 15:45. U zastávky byly další 2 autobusy takže jel až na konec stanoviště protože se už tam nevlezl tak jsem rychle běžel za autobusem který tam čekal tak 5 sekund a odjel pryč .
369
Aby autobusy neodjížděly hned.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.