| Počet nahlášených stížností: | 38 |
| Z toho za letošní rok: | 12 |
| Stále v řešení: | 2 |
Řidič nezastavil na zastávce, zřejmě proto, že jsem na ni stála sama, tak mu to nepřišlo důležité zastavit. Měla jsem kvůli toho problém v práci, nestihla jsem totiž audit včas.
Havířov, 13.2. 2025, autobus číslo 533 nezastavil na zastávce Havířov- Úřad práce směr Karviná v 7:48
Potrestání řidiče, nemůžu si kvůli někomu kdo nedělá svoji práci dovolit chodit do mé práce pozdě.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.