Společnost


Vinted s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

3.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (8 z 222)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#80909Zadržování peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2025, před 9 měsíci

Petra Přibylová

Znění stížnosti

Vinted mi nepředvedl peníze z několika úspěšně dokončených prodejů od kupujících do mé Vinted peněženky a tím pádem mi je zadržuje a blokuje pro převod na můj účet.

Nejraději bych profil na Vintedu smazala a nechci s nimi mít už nic společného, ale to si Vinted mé peníze nechá?

Uživatelů, kterým Vinted zadržuje peníze je spousta a měl by se tím konečně někdo začít zabývat a někde to zveřejnit.


Produkt

Vinted zadržuje peníze


Požadované řešení

Chtěla bych, aby mi Vinted převedl mé peníze do Vinted peněženky a já si je mohla převést na svůj účet. Já jsem zboží prodala, řádně odeslala, zboží bylo úspěšně doručeno a kupující za něj zaplatila. Já tedy nemám ve výsledku ani zboží ani peníze za něj.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2025 09:52, před 9 měsíci

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Společnost Vinted s.r.o. je možné kontaktovat i prostřednictvím e-mailu: legal@vinted.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2025 13:18, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 11:54, před 3 měsíci

V minulosti byla provozovatelem platformy vinted.cz společnost Vinted s.r.o., která je nyní v likvidaci. V aktuálních obchodních podmínkách je uvedena společnost Vinted, UAB, se sídlem v Litvě.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Litvě), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.