Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 50)

#80914Nepřistaveni vozu Bolt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2025, před 7 měsíci

Lubomír Turek

Znění stížnosti

Stěžuji si na řidiče I. (?) - neukázal se na dané adrese ***, kontaktoval jsem ho přes aplikaci, že čekám před domem a zopakoval adresu. Čekal jsem cca 7 minut ap mi oznámila, že jízdu zrušil. Žádám o navracení pokuty 50 Kč. Musel jsem objednat Bolt znovu (máte záznam). Jsem jinak se službami Boltu spokojen, využívám je několikrát měsíčně, ale tohle není přijatelné. Ze zkušenosti myslím, že řidiči-cizinci, kteří nejsou s to komunikovat v kterékoli řeči, jsou méně spolehliví. Děkuji za vyřízení.

Prof. MUDr. Lubomír Turek
***


Produkt

Bolt jízda ***, Praha 2, střed 19. 2, řidič I. - no show


Požadované řešení

Návrat pokuty 50 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2025 11:07, před 7 měsíci

Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2025 13:19, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 12:00, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.coi.gov.cz/informace-o-adr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.