Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21 2 jsme jeli 213 autobusem a nikdy jsem snad nejel ve špinavějším autobuse. všude vrstva prachu. Poklepání na sedačku se rozvířilo tolik prachu že jsme na sebe neviděli. Řehánek
Aspoň jednou za pět let ten autobus umýt
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Reklamaci je možné podat u konkrétního dopravce prostřednictvím jeho webového formuláře (případně jiným vhodným způsobem).
Se stížnostmi a podněty je vhodné se obrátit přímo na společnost, a to např. e-mailem na info@mdpo.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.