Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 10.3.25 v autobuse č. 603 vyjížděl ze zastávky oáza v 17:05 (č.autobusu 59) řidič s dítětem na klíně kde cestovalo minimálně do zastávky nam.svobody kde jsem vystoupila. Foto doložené v příloze
To už je na vás
|
Tweet |
Jestliže se stěžovatel domnívá, že došlo k porušení předpisů zaměstnancem společnosti, je vhodné o tom informovat zaměstnavatele, aby z pochybení vyvodil případné důsledky. Pokud by však spotřebitelé spatřili například dopravní přestupek, mohou se obrátit na obecní policii či Policii České republiky.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.