| Počet nahlášených stížností: | 17 |
| Z toho za letošní rok: | 6 |
| Stále v řešení: | 1 |
V Prahe mi byl zadrženy baliček a nevim co mam dělat.
Ráda bych věděla proč můj baliček byl zadržel a zda vůbec dorazí.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Veškeré zboží, které vstupuje na území Evropské Unie, podléhá celnímu řízení. Pokud celní řízení provedl dovozce, je zásilka po příchodu do ČR rovnou doručena adresátovi. V opačném případě je možné udělit České poště plnou moc prostřednictvím webového formuláře na www.postaonline.cz/celni-rizeni. Bez udělení plné moci bude ČP provádět kromě zastupování v celním řízení i celní řízení vlastním jménem na vlastní účet.
Zásilka může být zadržena i v případě, kdy ČP nemá k dispozici údaje a doklady nutné k podání celního prohlášení a k následnému propuštění do volného oběhu. Tato zásilka je na základě rozhodnutí celního úřadu uložena do dočasného skladu ČP a je-li potřeba cokoliv doplnit nebo upřesnit, tak je adresát vyzván k předložení požadovaných dokladů pro celní řízení a k udělení plné moci k zastoupení v celním řízení.
Informace o průběhu celního odbavení zásilky lze získat na zákaznické lince
České pošty +420 210 123 456. Telefonní kontakt funguje ve všední dny od 8:00 do 18:00 hodin.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.