Společnost


ČSAD Česká Lípa a.s.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 25)

#81204Štěnice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2025, před 3 měsíci

Eva Zahrádková

Znění stížnosti

Dobrý večer 11.3.2025 jsem jela linkou 292 z České Lípy do Žandova přes Kravaře. Poté co jsem přijela domů, tak jsem večer zjistila že máme doma štěnice, byla jsem akorát na kontrole kvůli těhotenství a pak jsem jela autobusem domů. Před tím jsem štěnice doma neměli. Byla bych ráda kdyby se mi to už nestalo, doufám že se to rychle vyřeší. Zahrádková


Požadované řešení

Chtěla bych aby se to už neopakovalo a sedačky v autobusech se čistili. Přikládám foto abych nevypadala že jsi vymýšlím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2025 13:01, před 3 měsíci

Na skutečnost je vhodné a účelné upozornit přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2025 21:57, před 18 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.