Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer 11.3.2025 jsem jela linkou 292 z České Lípy do Žandova přes Kravaře. Poté co jsem přijela domů, tak jsem večer zjistila že máme doma štěnice, byla jsem akorát na kontrole kvůli těhotenství a pak jsem jela autobusem domů. Před tím jsem štěnice doma neměli. Byla bych ráda kdyby se mi to už nestalo, doufám že se to rychle vyřeší. Zahrádková
Chtěla bych aby se to už neopakovalo a sedačky v autobusech se čistili. Přikládám foto abych nevypadala že jsi vymýšlím.
|
Tweet |
Na skutečnost je vhodné a účelné upozornit přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.