Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8121Naučtovaný poplatek ale zboží neposílají

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2015, před 5 lety

Lenka Kotalová

Znění stížnosti

Dobrý den,už několikrát jsem psala na obchod web:nakupujlevneji.cz Zaplatila jsem za tvrzené sklo na mobil Číslo objednávky: EIUUJWITQ
Produkt: Tvrzené sklo pro Acer Liquid Z500 Víc nemám nebo už pak jen vyhrožovali právníky že si mám přečíst podmínky atd.Jenže já jim ihned poslala doklad o zaplacení a to zapřeli až pak po dlouhé době uznali ( něco jako nevšimnutí si ) Ale já byla ta špatná tak si mám počkat do konce října.Poslední email byl že zboží je přichystane....Nic už se ani na stránky Svým emailem nepřihlasím !! Zablokované a zboží nikde!!!Až pozdě mě napadlo si přečíst recenze http://obchody.heureka.cz/levnynakupcz-cz/recenze/ Pak jsem našla na internetu odpovědi pana Jaroše a Vše je jen lež a výmluvy stále na jejich podmínky atd.Když jsem objednávala bylo psané že zboží je na skladě. Už je říjen a já nemám nic !!!Jen vyhrúžky.Že čekají víc jak týden na ověření platby což už uběhlo času....Prostě používájí věty aby se dostali ze Všeho jen lži !!Já už jsem hodně emailu smazala jsem nemocný člověk na morfinech a už mě toto chování ničilo do .....nemám na takové výmluvy sílu a nerada díky této společnosti skončila v Opavě !!!! Děkují snad za pomoc nebo radu Kotalová


Produkt

Číslo objednávky: EIUUJWITQ Produkt: Tvrzené sklo pro Acer Liquid Z500


Požadované řešení

Pomoc nebo radu,vždyť tam je tolik špatných recenzí už jsem tam psala že na policii je Třeba se domluvit Všichni ne jen psát recenze....Děkují Kotalová Vím že nic nezmohu ale není možné že to Všem je jedno na co je ČOI a jiné společnosti nebo tento obchod krade a podvádí stále.Dáte si tam registraci a oni Vás úplně vyhodí že nevidíte ani Své zboží nic....


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2015 09:31, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět můžete prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. v takovém případě je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2015 10:41, před 5 lety

Dobrý den,

Vaše vyjádření uvedeme na pravou míru za použití důkazů,které vložím i jako přílohy.
Vaše objednávka vznikla 21.8.2015 vy jste nás 1.9. kontaktovala na email, který neměl nic společného s eshopem. Je náš soukromí,na kterém běží platforma eshopu a není běžně kontrolován. Tudíž nebyl kontrolován ani Váš dotaz. Nikam jinam jste nám nenapsala. 4.9. jste psala znovu tam kam jste neměla psát. Uvedla jste klamavou informaci,že na zboží čekáte již měsíc. Pokud dobře počítáme, žádný měsíc to nebyl a Vaše objednávka nebyla v tuto dobu stále uhrazena. 5.9. 2015 jste nás konečně kontaktovala tam kam jste měla, ale po pracovní době. I přesto, Vám bylo následující den odpovězeno i přesto, že byla sobota a Vaše objednávka s Vámi byla řešena. Vy jste nás celou dobu urážela a vyhrožovala nám policií,uváděla jste klamavé informace a nereagovala na prosbu o zaslání potvrzení o platbě. Jediné co jste uměla, bylo nadávat a urážet mne. Nadále jste pokračovala s psaním na soukromý email a používala vydíravé věty typu jsem invalida a vy okrádáte postižené. Vážená dámo já mám doma postiženou dceru o kterou se staráme a náš druhý syn také nevypadá poslední dobou moc zdravě. A vy mne osočujete z věcí ze kterých by upřímně jeden ....... Domyslete si to.
Vaše platba byla po odeslání potvrzení dohledána a byla Vaše vina,že nebyla načtena dříve. V instrukcích jasně znělo, že máte do zprávy v objednávce psát kod objednávky a nic jiného. Na tomto principu funguje párování objednávek s platbou. V případě, že je uvedeno cokoliv dalšího, již není možné platbu spárovat. Z důvodu,že se jednalo o Vaší chybu, ne naší, se doba dodání počítá ode dne zaevidování. Ve Vašem případě tedy od 5.9.2015.
Vaše objednávka byla 25.9. tedy hodně dlouhou dobu před koncem Vaší dodací doba,která je dle našich obchodních podmínek 30 pracovních dnů připravena k odeslání a následně odeslána. Do dnešního dne jste nám nenapsala jedninou větu,že by Vám zásilka nebyla doručena a bohužel nedisponujeme jasnovideckou schopností abychom věděli zda objednávku máte či nikoliv. Pokud Vám do dnešního dne nepřišla,je evidentně něco špatně a je Vaší povinností nás o tomto kontaktovat abychom to prověřili. Místo toho jste nás opětovně duplicitně začala urážej jak na heuréce, tak v emailech. Místo toho,aby jste nás kontaktovala vy, využíváte portálu heuréka a této služby a ještě do textu uvádíte lži. Ano lži. Nikdo Vám přístup nezakázal. To,že se nemůžete přihlásit je opět Vaše chyba. Převedla jste si učet na jiný typ a nezadala heslo. je logické,že se nemůžete přihlásit. Učet jsem Vám opravila a můžete se přihlásit. Heslo je Vaše příjmení. Můžete si to opravit. Moje trpělivost s Vámi končí, v případě,že budete i nadále náš obchod pomlouvat,napadat a urážet, v případě,že budete i nadále používat výrazy na které nemáte nárok, v případě,že i nadále budete psát nepravdy, budeme řešit spor s Vámi soudní cestou. To, že má někdo negativní recenze neznačí kvalitu eshopu,ale kvalitu toho,jak zákazník zpracovává udaje. V našicj recenzích je pouze 5% zákazníků,kteří u nás objednali. Z těchto 5% je 40% duplicitních hodnoceních, 45% recenzí se zakládá na nepřečtení obchodních podmínek nebo lžích stejně jako ve Vašem případě a ve zbylém počtu 15% se jedná o oprávněnou stížnost. 95% našich zákazníků nevyužívají možnost hodnotit. A proto,jsme zrušili službu ověřeno zákazníky. Další lež ve Vašem popisu stížnosti je ta, že jsme vyhrožovali právníky. Ne, nevyhrožovali jsme. Pouze jsme konstatovali,že pokud budete i nadále jednat stylem kterým jednáte i přesto, že nejste v právu, budeme to řešit jinak,jelikož se urážet nenecháme. Další lež uvedená Vaší osobou je ta,že platbu jsme nepřipsali protože jsme si nevšimli. Přikládám důkaz o tom, že to je Vaše chyba. Číslo učtu není citlivý udaj,proto ho přikládám též aby nedošlo ke zpochybnění. Další lež,kterou uvádíte je ta, že jste našla odpovědi pana Jaroše. Jak jste si mohla všimnout, se zákazníky komunikuji pouze já. Lenka jarošová,není tedy možné najít odpovědi pana Jaroše. A nazývat tyto odpvovědi lží ve chvíli,kdy jste ,,jen,, zákazník a já prodejce disponující důkazy, je opravdu směšné. V případě,že zpochybním zákazníkovu recenzi, musím mít důkazy,které moje zpochybnění dokazují.
To že jste na morfinech je mi velice líto,ale mafiánské praktiky,které popisujete, opravdu nevyužíváme a nejspíše jsou ve Vaší hlavě.
Takže závěrem Vám chci oznámit, že pokud Vám zboží nepřišlo,kontaktujte mne na email,kde společně vyřešíme v klidu proč nepřišlo. Muže být chyba na straně doručovatele a takovou informaci je potřeba řešit. Další věc je ta, že platí to, že pokud budete pokračovat v tomto tažení, budeme nuceni situaci řešit.

Doufám,že ted jste konečně pochopila to,že jste nenarazila na mafiány,ale na normální eshop,který Vám produkt dodal. Jo a ještě zpochybním jednu Vaší lež. Tvrzené sklo skladem nikdy nebylo a tato informace byla uvedena i v křiklavě zeleném rámu u zboží.

Lenka Jarošová
email kam mne kontaktujte je info@levnynakupcz.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2015 09:57, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2015 18:26, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.