Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 38)

#81242Ujetí ze zastávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2025, před 8 měsíci

Marie Konečná

Znění stížnosti

Dnes měl jet autobus ze zastávky Karviná, obchodní dům v 18:38 směr na Havířov a měl zpoždění a přijel cca 40. Z důvodu nepříznivého počasí jsme stáli schovaní v zastávce. Když jsme dobíhali na autobus, byli jsme jíž u dveří, řidič zavřel dveře a odjel. Jelikož další autobus jede až po 45 minutách, vážně není příjemné v dešti a sněžení takový čas čekat.


Požadované řešení

Z důvodu nepříznivého počasí jsem musela využít službu Bolt, kterou žádám proplatit.
V příloze posílám paragon z jízdy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2025 12:42, před 8 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2025 11:29, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 08:40, před 3 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.