Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 27)

#81259Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2025, před 8 měsíci

Ivona Žebráková

Znění stížnosti

Dobrý večer,
stála jsem na zastávce Havířov, město u Tesca (autobus č.451, odjezd 20:14), měla jsem rozsvícenou baterku jako vždycky a řidič prostě jel dál.. pak si všiml, že tam čekám, tak se snažil brzdit ale jel docela rychle, tak zastavil kousek za zastávkou a když jsem za autobusem běžela, tak odjel. Další autobus mi jede za hodinu, tak bohužel musím vzít bolt. Jsem po 12ti hodinové šichtě a tohle mě opravdu naštvalo, protože to taky není poprvé.


Požadované řešení

Navrhněte něco


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2025 13:17, před 8 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2025 11:32, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 12:56, před 2 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.