Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

71.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (23 z 32)

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Uvedená procenta vychází z 6 hodnocení od spotřebitelů help

#81299Ohrožení života, nulová pomoc od pojišťovny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2025, před měsícem

Jiří Opletal

Znění stížnosti

Jsem na tropickém ostrově na Filipínách, není tu nemocnice, jen pochybná klinika. Po úrazu mám otevřenou ránu, která už týden hnisa a neléčí se. Aplikuji dakinuv roztok, betadien, atb mast, ale rána je stále čerstvá a zahnisana. Hnis z toho vyskrabavam gázou, mám okolí už úplně rozedrene, je to dost bolestivé a už nevím jak dál.

Pojišťovna mi nereaguje na maily. Nejdříve čtyři dny chtěli abych jim posílal různé dokumenty a oddalovali aby museli něco řešit. Příklad: chtěli poslat fotku scooteru, se pak to začnou řešit. Poslal jsem. Přišla po dnů odpověď, že ještě fotku technicku a pak to začnou řešit. Poslal jsem. Po dvou dnech přišla zpráva, že ještě smlouvu o zapůjčení a pak už to fakt začnou řešit. Naschvál neposlali seznam všeho co potřebuji najednou.

Od té doby co už měli všechno přestali reagovat úplně. Dnes jsem se připomínal, tak uvidíme. Jsem zoufalý.


Produkt

Cestovní pojištění


Požadované řešení

Přesun do nemocnice


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2025 15:11, před měsícem

V tomto případě byla mezi stranami uzavřena pojistná smlouva o cestovním pojištění. Základním účelem tohoto pojištění je úhrada léčebných výloh v případě náhlého onemocnění nebo úrazu v zahraničí. Vztah mezi stranami se bude řídit primárně smlouvou a podmínkami, které byly sjednány.

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu.

Jestliže pojišťovna odmítne vyplatit pojistné plnění a podmínky pojistného plnění byly splněny, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu. Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.

Pokud se spor týkající se neživotního pojištění nepodaří vyřešit smírnou cestou, mohou se spotřebitelé obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2025 15:25, před 4 dny

Vážení, dovoluji si Vás informovat, že dne 29. 4. 2025 ČSOB Pojišťovna případ uzavřela s detailním odůvodněním, které bylo zasláno spotřebiteli. S pozdravem Monika Kunst manažer řešení stížností Odbor podpory a správy pojištění ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB Masarykovo náměstí 1458, 530 02 Pardubice e-mail: monika.kunst@csobpoj.cz infolinka: 466 100 777 www.csobpoj.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2025 12:20, včera

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl přijetí detailního odůvodnění potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.