| Počet nahlášených stížností: | 38 |
| Z toho za letošní rok: | 12 |
| Stále v řešení: | 2 |
Dne 19.3.2025 ve 7:44 minut na zastávce Havířov město Jitřenka jsem nastoupil na autobus 416. Přiložil jsem ODISku a pokračoval jsem v jízdě směrem na Havířov magistrát. O jednu zastávku později (Havířov město střed), jsem pouštěl lidi, co vystupovali na té zastávce ven. Následovně mě řidič autobusu vyhodil, i když jsem měl platnou jízdenku. Kvůli této události jsem přijel pozdě do školy.
Upozornění řidiče a aby ukázal videové záznamy.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.