Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 38)

#81313Bezdůvodné vyhození z autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2025, před 7 měsíci

Ondřej Mazůrek

Znění stížnosti

Dne 19.3.2025 ve 7:44 minut na zastávce Havířov město Jitřenka jsem nastoupil na autobus 416. Přiložil jsem ODISku a pokračoval jsem v jízdě směrem na Havířov magistrát. O jednu zastávku později (Havířov město střed), jsem pouštěl lidi, co vystupovali na té zastávce ven. Následovně mě řidič autobusu vyhodil, i když jsem měl platnou jízdenku. Kvůli této události jsem přijel pozdě do školy.


Požadované řešení

Upozornění řidiče a aby ukázal videové záznamy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2025 09:29, před 7 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2025 11:14, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 14:10, před měsícem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.