Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 21.3. 2025 jel můj vnuk domů autobusem č. 14, který se na zastávce Letná(14,06 hodin) mění na číslo 12. se zajížděním na zastávku Polní. Řidič neakceptoval hlášení zastávek a pokračoval směr Růžodol, i když ho na to cestující upozorňovali.
Bohužel řidič nesjednal nápravu. Jak to budeme řešit? Že se omluvíte? Až nebude mít vnuk síťovou jízdenku u sebe, stačí vám též omluva?
Sylvie Bartošová
Dodržování jízdního řádu
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.