Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 38)

#81370Neopodstatněné vykázání mladistvého z přepravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2025, před 9 měsíci

Anna Mazůrková

Znění stížnosti

Vážení,
obracím se na Vás s žádostí o vysvětlení nepřijatelného jednání řidiče autobusu, ke kterému došlo dne 19. 3. 2025 na zastávce Město, střed. Zmíněný autobus 416 vyjíždí v 7:44 ze zastávky Město, Jitřenka.
Můj třináctiletý bratr, držitel karty ODIS, cestoval autobusem do školy. Vzhledem k vysoké obsazenosti vozidla v ranních hodinách při zastavení na uvedené zastávce dočasně vystoupil, aby umožnil ostatním cestujícím výstup. Při opětovném nástupu byl řidičem osloven s dotazem na platný jízdní doklad. Přestože mu bratr předložil platnou kartu ODIS, která mu navíc zajišťuje bezplatnou přepravu, řidič jej z autobusu vykázal.
Tento postup považuji za naprosto nepřijatelný. Můj bratr se choval ohleduplně k ostatním cestujícím, měl platný doklad a nijak se neprovinil proti přepravnímu řádu. Žádám proto o oficiální vysvětlení tohoto incidentu a o ujištění, že podobné jednání nebude ze strany řidičů tolerováno.
Snažíme se děti vést k ohleduplnosti a slušnému chování, což tento řidič svým přístupem zcela narušil. Bratr si nyní pravděpodobně nebude chtít opětovně vystoupit z autobusu, aby se tato situace při jeho cestě do školy neopakovala. Místo podpory slušného chování tak vzniká opačný efekt, což je zcela nežádoucí.
Očekávám Vaši odpověď v nejbližším možném termínu.
S pozdravem,
Anna Mazůrková


Produkt

Autobus 416, Transdev Slezsko a.s.; výjezd 7:35 z počáteční stanice


Požadované řešení

Vysvětlení, proškolení zaměstnance, omluva za způsobené komplikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2025 15:29, před 8 měsíci

Pokud měl spotřebitel platný jízdní doklad, neměl by být z přepravy vyloučen.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2025 13:52, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2025 09:13, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.