Společnost


iStyle CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 20)

#81381Změna ceny po nákupu v kamenném obchodě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2025, před 8 měsíci

Sofia Isakova

Znění stížnosti

Dne 22.03.2025 jsem si zakoupila telefon v obchodě iStyle a využila možnost výkupu svého starého zařízení. Na pokladně mi byla sdělena částka k úhradě 24 648 Kč, kterou jsem zaplatila. Dne 24.03 mě kontaktoval manažer obchodu s tvrzením, že výkup starého telefonu byl omylem započítán dvakrát, a proto mám doplatit dalších 3 171 Kč.

Protože nákup i platba proběhly přímo v obchodě, s dodatečnou platbou nesouhlasím. Částka byla stanovena a uhrazena na místě, a tím byla transakce uzavřena.


Produkt

Nákup: iPhone 16 Pro Max. Výkup: iPhone 11 Pro


Požadované řešení

potvrzení, že mnou zaplacená částka byla konečná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2025 15:27, před 8 měsíci

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny.

Zároveň má prodávající dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele povinnost informovat spotřebitele v souladu s cenovými předpisy o ceně prodávaných výrobků nebo služeb.

Spotřebitel nemůže být kvůli pochybení společnosti nucen k doplacení uvedené částky. V popsaném případě byla smlouva uzavřena ohledně původní částky, spotřebitel má tedy povinnost zaplatit původně sjednanou částku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2025 14:03, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2025 09:20, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.