| Počet nahlášených stížností: | 16 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
Vyjádření dTestu
Pokud nebyl vklad proveden, je možné uplatnit reklamaci.
Dle všeobecných podmínek herního portálu společnosti uplatňuje Účastník reklamaci vyplněním reklamačního formuláře, který je dostupný na www.sazka.cz v sekci Centrum podpory, e-mailem zaslaným na reklamace@sazka.cz, nebo písemně na adresu SAZKA a.s., Evropská 866/69, Praha 6. Přijetí reklamace podané prostřednictvím reklamačního formuláře a e-mailu SAZKA Účastníkovi potvrdí, a to formou automatické odpovědi.
Výsledek reklamačního řízení sdělí SAZKA reklamujícímu nejdéle do 30 dnů od uplatnění reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.