Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

12.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 16)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#81409Vklad na herní portál reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2025, před měsícem

Adela Ruzickova

Znění stížnosti

Vklad neprobehl


Produkt

***


Požadované řešení

Vklad


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2025 13:04, před měsícem

Pokud nebyl vklad proveden, je možné uplatnit reklamaci.

Dle všeobecných podmínek herního portálu společnosti uplatňuje Účastník reklamaci vyplněním reklamačního formuláře, který je dostupný na www.sazka.cz v sekci Centrum podpory, e-mailem zaslaným na reklamace@sazka.cz, nebo písemně na adresu SAZKA a.s., Evropská 866/69, Praha 6. Přijetí reklamace podané prostřednictvím reklamačního formuláře a e-mailu SAZKA Účastníkovi potvrdí, a to formou automatické odpovědi.

Výsledek reklamačního řízení sdělí SAZKA reklamujícímu nejdéle do 30 dnů od uplatnění reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.