Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 100)

#81412Stálé zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2025, před 3 měsíci

Jana Ježková

Znění stížnosti

Chtěla bych se zeptat proč má více méně pořád zpoždění linka 627 z Přelíce v 17:19 a 322 z terminálu Praha v 5:24 pochopím náledí, sníh, ale silnice čisté a bus zpoždění pak ujíždí další spoj což je dost nepříjemné z/do práce.


Požadované řešení

Poučit řidiče o dodržování jízdních řádů pod pohrůžkou pokut.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2025 15:14, před 3 měsíci

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2025 22:00, před 19 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.