Společnost


CENDIS, s.p.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#81555Nesprávně doručený jízdní doklad a odmítnutí vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2025, před 7 měsíci

Maksym Osokin

Znění stížnosti

Dne 3. 4. 2025 jsem si prostřednictvím systému OneTicket zakoupil jízdní doklad s platností od 5. 4. 2025. Datum platnosti jsem dvakrát pečlivě zkontroloval.

Po zaplacení jsem ale obdržel jízdní doklad č. *** s platností od 4. 4. 2025, tedy o den dříve, než bylo uvedeno při objednávce.

Na nesrovnalost jsem přišel až následující den, ale protože na dokladu stálo, že je „platný do 5. 4. 2025“, domníval jsem se, že je vše v pořádku.

OneTicket odmítl doklad vrátit s odkazem na to, že po začátku platnosti již vrácení není možné — přestože chyba nebyla na mé straně. Jejich odpovědi jsou opakovaně automatické a situaci odmítají individuálně řešit.

Domnívám se, že tímto jednáním byla porušena má spotřebitelská práva, protože mi bylo doručeno jiné plnění, než které jsem si objednal.

Žádám dTest o pomoc při řešení této záležitosti.

Děkuji.


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2025 12:48, před 7 měsíci

Jestliže dodaná jízdenka neodpovídá objednávce, je možné uplatnit reklamaci.

Reklamaci je možné uplatit na adrese: https://oneticket.cz/claimTicket/find.

Společnost je možné kontaktovat také:
prostřednictvím e-mailové adresy info@oneticket.cz
telefonicky tel: +420222266755

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2025 17:44, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2025 16:21, před 2 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.