| Počet nahlášených stížností: | 33 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 1 |
Od doby co to koupili maďaři,tak ceny sli rapidně nahoru.Špatné zásobování, zelenina a ovoce nekvalitní a předražené.Zboží s menší blamáži za stejné nebo vyšší ceny.Hruska už není to co býval.
Lepší přehled o kontrole zboží podléhající rychlé zkáze a balení veškeré uzeniny do papíru, ne do igelitových sáčku-párky,klobásy,jitrnice a jelitajelita.V úseků uzenin a masa zpřísnit kontroly kvality.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy.
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Ke kontrole kvality:
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu, nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.