Společnost


Miroslava Kalčíková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8161Odstoupení od smlouvy - Poplatek za kontrolu zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2015, před 8 lety

Jan Košvanec

Znění stížnosti

23.10.2015
Prodejce si pri odstoupeni od smlouvy nauctoval:
Vrácení zboží - částečné spotřebování / poškození / ušlá záruka 639,-

Ma reakce:
Vracene zbozi bylo 100% v poradku, Zbozi jsem zkousel jen nekolik hodin a nikde nenese znamky opotrebeni, nebylo nijak spotrebovano a ani nebyla usla zaruka, nemate narok na zadne snizeni vracene castky..Z me strany doslo pouze k roztrzeni zataveneho obalu na oba napajeci kabely.

Odpoved prodejce:
"Částka 639,- Kč je účtována za kontrolu zboží. Navíc je zde ušlá záruka, částečné opotřebení, což jsem ale nezohlednil, zohlednil jsem pouze to, že jsem Vám naúčtoval kontrolu a testovánim zboží na což mám jako prodejce nárok."
----------------------------------------------------------------

Zbozi jsem pouzival = (vybalil a polozil na stul) pouze nekolik hodin a odeslal zpet ihned druhy den. S prodejcem jsem komunikoval a nikdy neslo o poskozene/spinave zbozi, postupne jsem vyvracel jeho naroky ktere nekolikrat menil. Pozadoval sem tedy dolozeni jeho skutecnych nakladu ktere dodal az 26.10 (pdf obsahuje datum vytvoreni 26.10) a obsahuje:
Vyúčtování nákladů
Vyčištění levého reproboxu - 1 hodina práce - 300,- Kč
Vyčištění pravého reprobox - 1 hodina práce - 300,- Kč
Vyčištění kabelu - 39,- Kč
Kompletni mail komunikaci ma dTest v priloze..


Produkt

M-Audio BX8 D2


Požadované řešení

Prestat klamat spotrebitele + vraceni vsech penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému