Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 35)

#81616Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

17 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2025, před 18 dny

Vít Hubáček

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16.dubna 2025 nezastavil řidič linky 444 na zastávce Havířov, jitřenka v 4:54. Na zastávce čekalo nejméně 5 lidí a on jenom projel.Lide se kvůli něho dostali pozdě do práce.


Požadované řešení

Prosím domluvte řídiči ať se tohle neopakuje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2025 10:33, před 17 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.