Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1236
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#81620Opakované nedoručení zásilky do zvoleného boxu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2025, před 13 dny

Lucie Simonidesová

Znění stížnosti

Opakovaně se stává, že mi kurýr PPl neuloží balíček na místě, které si vyberu:
ParcelBox KM12063900
Vídeňská 815/89a, Brno

a místo toho mi jej uloží na:
Heršpická 799/11a
63900 Brno

Rozumím důvodu, že je box naplněný (i když pochybuji, že se to stává opravdu pokaždé!), ale chtěla bych Vás informovat o tom, že benzínka, na kterou se balíček ukládá leží u čtyřproudé silnice a nevede k ní vůbec žádný chodník pro pěší. A jelikož nedisponuji autem, je výprava pro balíček (který nyní leží mnohem dál, než bydlím) téměř životu nebezpečná.

Pokud by kurýr například zavolal, mohli bychom se domluvit, kam může balíček doručit namísto toho, aby jej odvezl doprostřed silničního provozu.

Chtěla jsem Vás tedy jen touto cestou informovat o tom, že tento postup doručování balíku není ideální a jako zákazníka mě odrazuje od využívání Vašich služeb (i vzhledem k tomu, že se to opakuje pokaždé).


Požadované řešení

Aktuálně bych požadovala jako řešení této situace, aby se už nepakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2025 16:25, před 13 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.