Počet nahlášených stížností: | 653 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 1 |
V únoru mi prodejce nabídl slevu na tel iphone 16 který jsme platili v hotovosti,ale už neřekl že sleva jde zařídit přidáním členů do magenty.Vnutil mi tam místo toho paušální číslo ,které nevyužiji.Při zrušení nevyuz.cisla mi řekli ,že musím poskytnutou slevu doplatit,tak jsem zaplatila za telefon ve finále o 5tisic více!nehoraznost po tom co jsem u T-Mobile 19let!pri zrušení mi paní opět vnucovala tarify s jinýma částkama, tentokrát jsem byla připravena a do předu měla vše spočítané jinak by mě zase a opět navedla k něčemu co nechci nemluvě o tom ,že byl zase problém a nezprovoznila esim a já opět musela letět na pobočku.Uz si hledám jiného operátora,který si klientů váží.
Údajná sleva na telefon,klamné informace
Uvítala bych přinejmenším nějakou slevu. Samozřejmě nejlepší řešení bych viděla abych nemusela doplácet slevu za telefon který jsem u Vás koupila ,ale o tom u vás silně pochybuji
|
Tweet |
Ze zákona má podnikatel vůči spotřebiteli před uzavřením smlouvy informační povinnost. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně, o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Podle tohoto ustanovení platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Stížnost je tedy možné směřovat přímo ke společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/kontakty-t-mobile.