Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 90)

#81692Nebezpečná jízda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2025, před 2 měsíci

Robin Durčák

Znění stížnosti

Dnes 23.4.2025 v 16.13 hod. na lesním úseku mezi obcí Vranov a Brno - Útěchov mne řidič linky č.30 (podivné číslo, jinak zde takové číslo nejezdí) mne svou nebezpečnou jízdou, kdy vjel částí autobusu do protisměru a narazil mi ním do mého zrcátka, načež mi jej poškodil a došlo k vypadnutí zrcadla zpětného zrcátka. Požaduji po vaší firmě finanční pokrytí mé opravy. Tuto událost jsem nahlásil i mé pojišťovně.


Požadované řešení

100% finanční pokrytí opravy zrcátka. Upozornění řidiče na nebezpečnou jízdu na úzké cestě mezilesními porosty, aby e toto již neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2025 16:05, před měsícem

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Doporučujeme spotřebiteli, aby se ve věci obrátil přímo na společnost a požadoval náhradu způsobené škody.

Stížnost je možné směřovat přímo na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2025 15:45, před 23 hodinami

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.