Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 654)

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Uvedená procenta vychází z 20 hodnocení od spotřebitelů help

#81722Nesoulad mezi obchodními podmínkami a informacemi podávanými v prodejně, pracovníky tel. centra a na stránkách T-mobile.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2025, před 12 dny

Milan Kadeřábek

Znění stížnosti

Obchodní podmínky služby MAGENTA TV nabývající platnosti a účinnosti dne 4. 11. 2024 a plně nahrazují Obchodní podmínky služby MAGENTA TV ze dne 5. 5. 2023, aktualizovány dne 1. 4. 2025 uváději v části 1.6 toto (citace):
"Službu k jedné Účastnické smlouvě je možné využívat prostřednictvím až šesti registrovaných zařízení, z čehož maximálně dva mohou být STB. Službu je možné využívat
pouze na dvou registrovaných zařízení současně. Registrovaná zařízení je možné spravovat v sekci Správa mých zařízení v TV Aplikaci."

POUZE na DVOU registrovaných zařízeních SOUČASNĚ!

Pracovníci T-mobilu ovšem tvrdí, že lze SOUČASNĚ na všech registrovaných zařízeních sledovat TV programy - službu MAGENTA TV. Viz https://www.t-mobile.cz/digitalni-televize "Aplikace MAGENTA TV" a pod ní upoutávka "Až 6 zařízení současně...".

V části "Časté dotazy" T-mobile uvádí:


"Na kolika zařízeních lze sledovat MAGENTA TV?

Televizní zábavu si užijete až na 6 zařízeních.

V rámci každého TV tarifu máte 4 přístupy do aplikace MAGENTA TV. Ty můžete využít na chytrých televizích, Apple TV boxu, tabletech a chytrých telefonech. Nebo sledovat na počítačích na adrese www.magenta-tv.cz.

Dále máte možnost si ke své televizní službě pronajmout až 2 set-top boxy (50 Kč/měsíčně/ks). Díky nim můžete sledovat i na starších typech televizí. Online je možné objednat MAGENTA TV jen s 1 set-top boxem. Další set-top box si můžete přiobjednat později na prodejně nebo na zákaznické lince."

Odpověď není zcela jednoznačná a nevylučuje znění uvedené v obchodních podmínkách.

Již jsem čtyřikrát učinil dotaz u T-mobile, co vlastně je pravda? V prodejně v Pardubicích pracovnice dokonce nenašla poslední platné obchodní podmínky a zcela arogantně se mne optala "O co Vám vlastně jde!?"...


Produkt

viz předešlé


Požadované řešení

Jeli to ve Vašich možnostech, zjistěte co platí nebo ať to u T-mobile v obch. podmínkách opraví a nematou lidi.

Děkuji za případnou pomoc - řešení a přeji Vám pěkný den!

Milan Kadeřábek, ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 17:15, před 2 dny

Pokud společnost v reklamě uvádí skutečnosti, na základě kterých by se spotřebitel mohl rozhodnout pro uzavření smlouvy, musí je dodržet, jinak by se ze strany společnosti mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku.

Zároveň platí, že pokud společnost na svých stránkách uvádí jiné informace (než v obchodních podmínkách), mohlo by být ustanovení obchodních podmínek, které se k dané problematice vztahuje, považováno za překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebiteli neúčinné.

Pokud se spotřebitel domnívá, že mohlo dojít k porušení zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Stížnost je tedy možné směřovat přímo ke společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. Kontakty na společnost nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/kontakty-t-mobile.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.