Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:446
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#81728Nepoužitelné maso

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2025, před 6 dny

Tereza Ševítová

Znění stížnosti

Pár dní nazpět jsme byly v malé Bille v Berouně a
chtěly jsme koupit maso. Koupily jsme kuřecí
steak stehenní od Grill party a maso je absolutně
nepoužitelné. Nahoře vypadá samozřejmě
nádherně, ale po otevření jsme byly zklamány. Z
celého 600 gramového balení jsme vyuZily
přibližně třetinu masa. Nerozumím tomu, jak se
toto může vůbec prodávat. Chápu, že každý kus
masa se chce využít, ale tohle mi uz nepřijde v
pořádku.


Produkt

Kuřecí steak stehenní - Grill party, 600g


Požadované řešení

Myslím, že by tohle mělo být vidět. Pokud je maso v takovémhle stavu, mohlo by se to přiznat a zlevnit a věřím, že by to někdo využil. Jak jsem už zmiňovala, chápu, že se chce využít vše, ale šlo by s tím rozhodně nakládat lépe.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 13:48, před 19 hodinami

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2025 14:21, před 19 hodinami

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.