Počet nahlášených stížností: | 446 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 6 |
Pár dní nazpět jsme byly v malé Bille v Berouně a
chtěly jsme koupit maso. Koupily jsme kuřecí
steak stehenní od Grill party a maso je absolutně
nepoužitelné. Nahoře vypadá samozřejmě
nádherně, ale po otevření jsme byly zklamány. Z
celého 600 gramového balení jsme vyuZily
přibližně třetinu masa. Nerozumím tomu, jak se
toto může vůbec prodávat. Chápu, že každý kus
masa se chce využít, ale tohle mi uz nepřijde v
pořádku.
Kuřecí steak stehenní - Grill party, 600g
Myslím, že by tohle mělo být vidět. Pokud je maso v takovémhle stavu, mohlo by se to přiznat a zlevnit a věřím, že by to někdo využil. Jak jsem už zmiňovala, chápu, že se chce využít vše, ale šlo by s tím rozhodně nakládat lépe.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o