Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Přítel zakoupil přes internet bundu u výše uvedené společnosti. Tato společnost nabízí zboží českých výrobců a prezentuje českou modu viz. níže
Praha Chic je více než jen módní značka – jsme ztělesněním české elegance a sofistikovanosti. Založeni v roce 2024, čerpáme inspiraci z bohaté historie a kultury Prahy, kterou přetavujeme do moderních, luxusních oděvů.
Naše kolekce jsou pečlivě navrženy tak, aby spojovaly tradiční české řemeslo s nejnovějšími trendy světové módy. Každý kousek je vyroben s největší pozorností k detailu; používáme pouze nejkvalitnější materiály a podporujeme místní řemeslníky a dodavatele.
V Praha Chic věříme, že móda by měla být nejen krásná, ale i udržitelná. Proto se zavazujeme k etickým výrobním postupům a snižování našeho dopadu na životní prostředí. Naše limitované edice zajišťují exkluzivitu a minimalizují plýtvání.
Ať už hledáte elegantní večerní róbu inspirovanou secesními prvky, nebo moderní business outfit s nádechem české tradice, Praha Chic vám nabízí to nejlepší z obou světů. Naším cílem je, aby se každý zákazník cítil jedinečně a sebevědomě, oblečen v kousku, který vypráví příběh.
Vstupte do světa Praha Chic a objevte, jak může česká elegance obohatit váš šatník i život.
Což je oklamání a podvod.
Po objednání zboží přijde balík z Číny! Zboží naprosto neodpovídá , velikostí, materiálem a cena na čínské zboží je velmi vysoká.
Kontaktovala jsem společnost a požádala o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Načež mi přišel email abych si tento krok promyslela, zboží se bude vracet do Číny a náklady za doručení si musím hradit sama.
Henry - pohodlná a stylová bunda Černá / 3XL číslo objednávky PC1595 , fakturu neodešlou
Požaduji vrácení uhrazené částky v plné výši.
Jak jsem zjistila není můj přítel jediný, který byl tímto způsobem podvedený.
Někteří zákazníci to již nahlásili na ČOI.
Své tvrzení mohu doložit emailovou komunikací s Praha Chic
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek je provozovatelem e-shopu praha-chic.cz společnost LAREDOUTE MODE LIMITED, se sídlem RM 509, 5/F THE CLOUD 111, TUNG CHAU ST TAI KOK TSUI, HONG KONG.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradí spotřebitel poštovné směrem k prodávajícímu.
V návaznosti na odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Mimo to platí, že pokud bylo dodáno jiné zboží (v tomto případě neodpovídající popisu), jedná se o vadu. V takovém případě může spotřebitel vadné zboží reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu. Spotřebitel má také v případě uznané reklamace dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.
Odstoupení od smlouvy či reklamace se zásadně uplatňují vůči prodávajícímu. Pokud by spotřebitel uzavřel smlouvu se společností z Číny, bylo by možné po spotřebiteli požadovat zaslání zboží při odstoupení od smlouvy či reklamaci na adresu do zahraničí, jestliže by však byl spotřebitel o této skutečnosti předem informován či by mu to bylo zřejmé z podoby e-shopu. V případě, kdy se e-shop tváří jako český, máme za to, že vyžádání si zaslání zboží do ciziny je nepřiměřené.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a prověřili si e-shop, např. na určitých recenzních portálech.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Číně), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.