Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Za prvé...
Na loňském Majálesu 2024 jsme byli nuceni si koupit karty a na ty karty vložit finanční prostředky a tou kartou poté platit. Řečeno Nám bylo, že když finanční prostředky nevyčerpáme, tak bude možnost s kartou platit na dalším Majálesu 2025. Omyl... Bylo Nám řečeno, že s loňským *** tato nová společnost jako pořadatel nemá nic společného s kauzou kelímky a ejhle... Je to letos stejný *** jako loni.
To mě přivádí ke stížnosti číslo 2.
Za druhé.
Lístek VIP Golden nepřinášely vůbec žádné zvýhodnění oproti klasickému VIP.
Absolutně žádné.
Požaduji navrácení prostředků rozdílu VIP GOLDEN vs VIP!!!
Požadují navrácení finančních prostředků z karty z loňského roku!!!
Majáles 2024,Majáles 2025
Vrácení finančních prostředků
|
Tweet |
Pokud není služba poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zavázala k tomu, že spotřebiteli umožní využít nevyčerpané finanční prostředky na kartě v dalším roce, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.
V opačném případě by společnost zadržovala peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti SHERWOOD Digital a.s., Záhřebská 562/41, 120 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.