Společnost


SHERWOOD Digital a.s.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 33)

#81736Okrádání peníze

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2025, před 9 dny

Klára Hrdinová

Znění stížnosti

Za prvé...
Na loňském Majálesu 2024 jsme byli nuceni si koupit karty a na ty karty vložit finanční prostředky a tou kartou poté platit. Řečeno Nám bylo, že když finanční prostředky nevyčerpáme, tak bude možnost s kartou platit na dalším Majálesu 2025. Omyl... Bylo Nám řečeno, že s loňským *** tato nová společnost jako pořadatel nemá nic společného s kauzou kelímky a ejhle... Je to letos stejný *** jako loni.
To mě přivádí ke stížnosti číslo 2.
Za druhé.
Lístek VIP Golden nepřinášely vůbec žádné zvýhodnění oproti klasickému VIP.
Absolutně žádné.
Požaduji navrácení prostředků rozdílu VIP GOLDEN vs VIP!!!
Požadují navrácení finančních prostředků z karty z loňského roku!!!


Produkt

Majáles 2024,Majáles 2025


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 17:24, před 18 hodinami

Pokud není služba poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.

V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže se tedy společnost zavázala k tomu, že spotřebiteli umožní využít nevyčerpané finanční prostředky na kartě v dalším roce, je povinna svůj závazek dodržet. V tomto případě společnost zavázal její zaměstnanec, který podle § 166 občanského zákoníku společnost zastupuje v rozsahu obvyklém vzhledem k zařazení nebo funkci.

V opačném případě by společnost zadržovala peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti SHERWOOD Digital a.s., Záhřebská 562/41, 120 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.