Společnost


Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 6)

#81743Autobus odjel o minutu dřív ze zastávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2025, před 7 měsíci

Ivana Izajová

Znění stížnosti

Stává se to docela často. Dnes 28.04. v 10:54 na zastávce Sendražice ovčárecká jsem šla a byla téměř v zastávce a protože jsem měla ještě přes minutu, vyřizovala jsem si práci. Autobus jenom projel. Mávala jsem na něj zpětně a nic. Když byl pryč, bylo 54. Odjet měl v 55.


Požadované řešení

Prosím, řekněte řidičům, ať neodjíždí dřív. Od teď to budu nahlašovat pokaždé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 08:31, před 7 měsíci

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o., a to e-mailem na: oad@oad.cz anebo písemně na adrese: Polepská 867, 280 02 Kolín.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 15:03, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2025 16:24, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.