Společnost


Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81743Autobus odjel o minutu dřív ze zastávky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2025, před 3 dny

Ivana Izajová

Znění stížnosti

Stává se to docela často. Dnes 28.04. v 10:54 na zastávce Sendražice ovčárecká jsem šla a byla téměř v zastávce a protože jsem měla ještě přes minutu, vyřizovala jsem si práci. Autobus jenom projel. Mávala jsem na něj zpětně a nic. Když byl pryč, bylo 54. Odjet měl v 55.


Požadované řešení

Prosím, řekněte řidičům, ať neodjíždí dřív. Od teď to budu nahlašovat pokaždé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 08:31, před 17 hodinami

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o., a to e-mailem na: oad@oad.cz anebo písemně na adrese: Polepská 867, 280 02 Kolín.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.