Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Stává se to docela často. Dnes 28.04. v 10:54 na zastávce Sendražice ovčárecká jsem šla a byla téměř v zastávce a protože jsem měla ještě přes minutu, vyřizovala jsem si práci. Autobus jenom projel. Mávala jsem na něj zpětně a nic. Když byl pryč, bylo 54. Odjet měl v 55.
Prosím, řekněte řidičům, ať neodjíždí dřív. Od teď to budu nahlašovat pokaždé.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Okresní autobusová doprava Kolín, s.r.o., a to e-mailem na: oad@oad.cz anebo písemně na adrese: Polepská 867, 280 02 Kolín.