Společnost


Bezvavlasy a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#81760Klamavá obchodní praktika

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2025, před 7 dny

Bára Janová

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s podnětem ohledně internetového obchodu Bezvavlasy.cz. Při objednávce jsem si připlatila 19 Kč za pojištění zásilky, kde obchod výslovně uvádí, že:

*„V případě poškození či ztráty zásilky nečekáte na vyřešení situace v zákonné lhůtě. Stačí, když nám poškozenou nebo ztracenou zásilku nahlásíte a zdokumentujete, a my vám obratem pošleme nové zboží nebo vrátíme peníze.“*

Objednávka č. ***přišla poškozená – maska na vlasy byla rozlitá a měla jinou konzistenci, než odpovídá běžnému produktu. Ihned jsem zaslala e-mail s důkazy (fotografie), jak obchod požaduje. Namísto okamžité náhrady nebo vrácení peněz mi však bylo sděleno, že musím produkt poslat zpět spolu s vyplněným reklamačním formulářem, jinak mi peníze nevrátí.

Domnívám se, že se jedná o klamavou obchodní praktiku. Obchod vybírá poplatek za „pojištění zásilky“, které ale nenaplňuje to, co zákazníkovi slibuje — tedy rychlé vyřešení bez nutnosti zásilku zasílat zpět. Zákazník je tak uveden v omyl a pojištění nemá deklarovaný účinek.


S pozdravem


Produkt

Maska na vlasy


Požadované řešení

Vrácení peněz obchodu už nevěřím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 17:34, před 14 hodinami

Jestliže spotřebitel splnil podmínky pojištění zásilky, měla by mu společnost zaslat nové zboží či vrátit peníze, jak na svých stránkách uvádí.

V opačném případě by mohl spotřebitel službu reklamovat. Domníváme se, že by se v tomto případě jednalo o podstatnou vadu, a spotřebitel by tak mohl od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.