| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s podnětem ohledně internetového obchodu Bezvavlasy.cz. Při objednávce jsem si připlatila 19 Kč za pojištění zásilky, kde obchod výslovně uvádí, že:
*„V případě poškození či ztráty zásilky nečekáte na vyřešení situace v zákonné lhůtě. Stačí, když nám poškozenou nebo ztracenou zásilku nahlásíte a zdokumentujete, a my vám obratem pošleme nové zboží nebo vrátíme peníze.“*
Objednávka č. ***přišla poškozená – maska na vlasy byla rozlitá a měla jinou konzistenci, než odpovídá běžnému produktu. Ihned jsem zaslala e-mail s důkazy (fotografie), jak obchod požaduje. Namísto okamžité náhrady nebo vrácení peněz mi však bylo sděleno, že musím produkt poslat zpět spolu s vyplněným reklamačním formulářem, jinak mi peníze nevrátí.
Domnívám se, že se jedná o klamavou obchodní praktiku. Obchod vybírá poplatek za „pojištění zásilky“, které ale nenaplňuje to, co zákazníkovi slibuje — tedy rychlé vyřešení bez nutnosti zásilku zasílat zpět. Zákazník je tak uveden v omyl a pojištění nemá deklarovaný účinek.
S pozdravem
Maska na vlasy
Vrácení peněz obchodu už nevěřím
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže spotřebitel splnil podmínky pojištění zásilky, měla by mu společnost zaslat nové zboží či vrátit peníze, jak na svých stránkách uvádí.
V opačném případě by mohl spotřebitel službu reklamovat. Domníváme se, že by se v tomto případě jednalo o podstatnou vadu, a spotřebitel by tak mohl od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.