Společnost


BELS cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 2)

#81764Dotaz na správný postup

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2025, před 13 dny

Jarmila Perutková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si opravu pračky u této společnosti a 29.4 se dostavil opravář od této společnosti. Pootočil bubnem v pračce a po 8 minutách odcházel s tím, že závadu zhodnotil jako vadná ložiska. Za jeho návštěvu jsem zaplatila 1300 Kč s tím, že při případné opravě (po čtvrt hodině se ukázalo, že oprava bude stát ještě dalších 6400 Kč) bude část opravy hrazena z těch 1300 Kč. Částka mě poměrně ohromila a tak jsem se rozhodla, že v opravě nebudu dále pokračovat.
A teď k otázce...
Dnes jsem do firmy v K.V. opět zavolala, jak vyřídíme tu část z 1300, ze kterého by byla hrazena ta případná oprava. Bylo mi řečeno, že nedostanu zpět nic, protože v opravě nepokračuji. Takže pokud bych pokračovala, něco by se z toho odečetlo, pokud ne, nic. Je to správné?
Na částku 1300 Kč jsem byla upozorněna po telefonu a na to, že část opravy bude hrazena z této částky také, ale na to, že pokud nebudu pokračovat, nedostanu nic, na to tedy ne! Upozorňuji, že bydlím ve městě do 20 km od Karlových Varů a samozřejmě chápu, že doprava sem něco stojí a ten pán musí být z něčeho placen, ale tohle mě přijde trochu moc.
Děkuji za odpověď. Perutková Jarmila
Ostrov


Produkt

Pračka AEG - oprava


Požadované řešení

Zhodnocení situace a odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2025 13:33, před 3 dny

Z popisu stížnosti vyplývá, že mezi stranami byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Pro smlouvu o dílo platí, že cena díla je ujednána dostatečně určitě, je-li dohodnut alespoň způsob jejího určení, anebo je-li určena alespoň odhadem. Mají-li strany vůli uzavřít smlouvu bez určení ceny díla, platí za ujednanou cena placená za totéž nebo srovnatelné dílo v době uzavření smlouvy a za obdobných smluvních podmínek.

Spotřebitel je tedy povinen za dílo zaplatit cenu sjednanou, a pokud sjednána nebyla, cenu obvyklou za totéž nebo srovnatelné dílo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.