Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
rád bych si postěžoval na opakovaně nevhodné chování personálu u pultu řeznictví v prodejně Albert v Neratovicích. Pravidelně se zde setkáváme s tím, že na místě není žádná obsluha a musíme dlouhou dobu čekat, než si nás někdo vůbec všimne. Paní často doplňuje lednici nebo je vzadu a přestože nás vidí stát u pultu, nereaguje a dál pokračuje v činnosti, jako bychom tam nebyli.
To však není vše – nejvíce nás šokovalo, když paní doplňovala lednici v rukavicích, poté sahala na mop, a těmi stejnými znečištěnými rukavicemi nám následně nabrala šunku. Až po našem upozornění si rukavice vyměnila a předchozí šunku dala stranou. Jakmile jsme odešli, pozorovali jsme z dálky, kam ji dá – a bohužel jsme viděli, že ji vrátila zpět mezi zboží v nabídce, místo aby ji zlikvidovala.
Takové chování je naprosto nepřípustné, nehygienické a potenciálně nebezpečné pro zákazníky.
Požaduji, aby byl celý incident prověřen a přijata nápravná opatření – a to nejen ohledně chování obsluhy k zákazníkům, ale především kvůli porušení základních hygienických pravidel. Očekávám, že budou zaměstnanci řádně poučeni o hygienických standardech a že dojde k přísnější kontrole jejich dodržování. V opačném případě zvážím podání podnětu na hygienickou stanici.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.