Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#81766Stížnost na chování a hygienu obsluhy – řeznictví Albert Neratovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2025, před 15 hodinami

Norbert Géczi

Znění stížnosti

Dobrý den,
rád bych si postěžoval na opakovaně nevhodné chování personálu u pultu řeznictví v prodejně Albert v Neratovicích. Pravidelně se zde setkáváme s tím, že na místě není žádná obsluha a musíme dlouhou dobu čekat, než si nás někdo vůbec všimne. Paní často doplňuje lednici nebo je vzadu a přestože nás vidí stát u pultu, nereaguje a dál pokračuje v činnosti, jako bychom tam nebyli.

To však není vše – nejvíce nás šokovalo, když paní doplňovala lednici v rukavicích, poté sahala na mop, a těmi stejnými znečištěnými rukavicemi nám následně nabrala šunku. Až po našem upozornění si rukavice vyměnila a předchozí šunku dala stranou. Jakmile jsme odešli, pozorovali jsme z dálky, kam ji dá – a bohužel jsme viděli, že ji vrátila zpět mezi zboží v nabídce, místo aby ji zlikvidovala.

Takové chování je naprosto nepřípustné, nehygienické a potenciálně nebezpečné pro zákazníky.


Požadované řešení

Požaduji, aby byl celý incident prověřen a přijata nápravná opatření – a to nejen ohledně chování obsluhy k zákazníkům, ale především kvůli porušení základních hygienických pravidel. Očekávám, že budou zaměstnanci řádně poučeni o hygienických standardech a že dojde k přísnější kontrole jejich dodržování. V opačném případě zvážím podání podnětu na hygienickou stanici.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 11:56, před 13 hodinami

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.

Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.