Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81770Chování řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2025, před 11 hodinami

Karolína Havlíčková

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na vás se stížností na chování řidiče autobusu, který jezdí 347 a 358. Nezastavuje v zastávkách, ač dáváme znamení že chceme vystoupit. Dnes se taková situace stala, že nezastavil v zastávce, ač znamení jsme dali. Tudíž jí projel a zastavil na další. Navíc poté co jsem vystoupila a vydala se pěšky , když autobus se blížil ke mně, jen jsem se podívala jeho směrem za účelem zjištění čísla autobusu(také bez jakýchkoliv invektiv, že bych mu ukazovala), zastavil kousek ode mně a začal něco na mně pokřikovat. Já jsem tedy neslyšela nic konkrétně, jelikož jsem měla sluchátka a takové chování jsem nečekala, ale viděla jsem to periferně...


Produkt

číslo autobusu 8880, linka 347 ze Zličína do Hostivic(odjezd ze Zličína byl v 13:50), incident se stal v Chýni asi v 14:05


Požadované řešení

Mělo sis snad na něj již stěžovat více lidí z našeho města, ale ke změně chování řidiče nedošlo...To, že projíždí zastávky, ač lidé dávají znamení, se stává opakovaně a byla jsem i svědkem toho, kdy chtěla vystoupit maminka s kočárkem a zastávku řidič projel...pak tyhle situace pro takové lidi jsou větší komplikací. Ráda bych byla, kdyby se to nějak začalo řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 16:58, před 10 hodinami

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.