Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, obracím se na vás se stížností na chování řidiče autobusu, který jezdí 347 a 358. Nezastavuje v zastávkách, ač dáváme znamení že chceme vystoupit. Dnes se taková situace stala, že nezastavil v zastávce, ač znamení jsme dali. Tudíž jí projel a zastavil na další. Navíc poté co jsem vystoupila a vydala se pěšky , když autobus se blížil ke mně, jen jsem se podívala jeho směrem za účelem zjištění čísla autobusu(také bez jakýchkoliv invektiv, že bych mu ukazovala), zastavil kousek ode mně a začal něco na mně pokřikovat. Já jsem tedy neslyšela nic konkrétně, jelikož jsem měla sluchátka a takové chování jsem nečekala, ale viděla jsem to periferně...
číslo autobusu 8880, linka 347 ze Zličína do Hostivic(odjezd ze Zličína byl v 13:50), incident se stal v Chýni asi v 14:05
Mělo sis snad na něj již stěžovat více lidí z našeho města, ale ke změně chování řidiče nedošlo...To, že projíždí zastávky, ač lidé dávají znamení, se stává opakovaně a byla jsem i svědkem toho, kdy chtěla vystoupit maminka s kočárkem a zastávku řidič projel...pak tyhle situace pro takové lidi jsou větší komplikací. Ráda bych byla, kdyby se to nějak začalo řešit.
|
Tweet |
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.