Společnost


TANATECH, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#81775Nebezpečný přívěs TANATECH EDUARD

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2025, před 5 dny

Jakub Hlaváč

Znění stížnosti

U společnosti TANATECH s.r.o. jsem koupil přívěsný vozík Eduard 2514, na přívěsu jsme vozili elektrocentrálu nic jiného, takže přetížený nikdy nebyl, zatížení bylo rozložené podle váhy, na kouli, jelikož máme víc přívěsů, tak se tomu věnujeme, aby to bylo ok. Asi tři měsíce po záruce bylo zjištěno, je je prasklý svár u oje, po sundání centrály a otočení vozíku se zjistilo, že oje je chycené do 1mm plechu, který se vylomil a druhou stranou uchycený v rámu, kde praskl přímo svár, pravděpodobně, protože bylo oje uchycené už jenom v jednom bodě. Poslal jsem do Tanatechu, včetně všech podkladů co požadovali, po různých závěrech, jako že je to neuznatelné, protože centrála byla pevně spojená s podlahou, že jsem měl špatně vyvážené, vysoko tažné na autě, tak to uzavřeli, že je to po záruce. To sice mají pravdu, záruka skončila na podzim, nicméně vozík na technické ještě nebyl a kdyby jsme si toho nevšimli, tak to mohlo na silnici udělat pěknou paseku. viz jejich recenze na Google.


Produkt

Eduard 2514 Valník 2000kg B30 56cm // EDU009


Požadované řešení

Kompletní oprava oje a svárů, výměna nebo oprava nosných profilů, propojení nosníkem oje a nosného rámu, kontrola geometrie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 17:36, před 5 hodinami

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Jestliže má spotřebitel podezření, že by se mohlo jednat o nebezpečný výrobek, může se obrátit na Českou obchodní inspekci. ČOI vede na svých stránkách seznam rizikových výrobků. Více informací lze nalézt na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-vyrobky/. Na stránkách ČOI je rovněž možné podat podnět na nebezpečný výrobek.

Zároveň je možné nebezpečný výrobek nahlásit na stránce https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/vlozit/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.