Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
U společnosti TANATECH s.r.o. jsem koupil přívěsný vozík Eduard 2514, na přívěsu jsme vozili elektrocentrálu nic jiného, takže přetížený nikdy nebyl, zatížení bylo rozložené podle váhy, na kouli, jelikož máme víc přívěsů, tak se tomu věnujeme, aby to bylo ok. Asi tři měsíce po záruce bylo zjištěno, je je prasklý svár u oje, po sundání centrály a otočení vozíku se zjistilo, že oje je chycené do 1mm plechu, který se vylomil a druhou stranou uchycený v rámu, kde praskl přímo svár, pravděpodobně, protože bylo oje uchycené už jenom v jednom bodě. Poslal jsem do Tanatechu, včetně všech podkladů co požadovali, po různých závěrech, jako že je to neuznatelné, protože centrála byla pevně spojená s podlahou, že jsem měl špatně vyvážené, vysoko tažné na autě, tak to uzavřeli, že je to po záruce. To sice mají pravdu, záruka skončila na podzim, nicméně vozík na technické ještě nebyl a kdyby jsme si toho nevšimli, tak to mohlo na silnici udělat pěknou paseku. viz jejich recenze na Google.
Eduard 2514 Valník 2000kg B30 56cm // EDU009
Kompletní oprava oje a svárů, výměna nebo oprava nosných profilů, propojení nosníkem oje a nosného rámu, kontrola geometrie
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Jestliže má spotřebitel podezření, že by se mohlo jednat o nebezpečný výrobek, může se obrátit na Českou obchodní inspekci. ČOI vede na svých stránkách seznam rizikových výrobků. Více informací lze nalézt na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-vyrobky/. Na stránkách ČOI je rovněž možné podat podnět na nebezpečný výrobek.
Zároveň je možné nebezpečný výrobek nahlásit na stránce https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/vlozit/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.