Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3263
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 3263)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 31 hodnocení od spotřebitelů help

#81789Nedoručený dopis z Finančního úřadu Hradec Králové

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2025, před 6 dny

Marek Štefanik

Znění stížnosti

Dne 28. 3. jsem byl telefonicky kotaktován Finančním úřadem Hradec Králové, že mi posílali 29. 3. dopis a ten se vrátil zpět, že je adresát neznámý.
Na adrese *** bydlíme 20 let. Jak je možné, že Česká pošta není schopna doručit dopis na adresu, která je stále setjná, nezměnila se?
Schránka je řádně označená a pravidelně ji vybíráme. Výpisy z banky, SIPO apod. běžně do schránky dostáváme.
Celé to na mne působí, že se ani zaměstnanci pošty neobtěžovali dopis dát do schránky a poslali jej zpět. Musel jsem na FÚ, zůsobený neschopnosti České pošty, dojít osobně a strávený čas na úřadě si v zaměstnání nahradit.

Žádám nápravu a proveření, aby se toto již neopakovalo. Podávám ještě podnět na ČTÚ.

S pozdravem

Marek Štefanik
***


Produkt

Listové služby


Požadované řešení

Žádám nápravu a proveření, aby se toto již neopakovalo. Podávám ještě podnět na ČTÚ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2025 16:48, včera

Jestliže nebyl dopis doručen, může příjemce podat stížnost na jakékoliv pobočce České pošty či prostřednictvím e-mailové adresy info@cpost.cz.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.