Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dnes 2.5. 2025 ve 14:35 jsem jela ze zastávky Jablonec n. N., Mšeno, škola. Chtěla jsem vystoupit na zastávce Lukášov, Cihelná. Řidiči jsem, ale nic neříkala, protože mám síťivku po Libereckém kraji. Když jsem nastoupila viděla jsem na elektronické tabuly, že autobus zastavuje i na Lukášov, Koruna. Tato zastávka pro mě byla lepší. Včas jsem zazvonila, ale řidič na zastávku neodbočil. Šla jsem za nim, ze jsem zmáčkla tlačítko na vystoupení a další zastávka je daleko. Řidič byl neprijemny a řekl mi, že se mu neukazuje, když někdo zazvoní. Potom ještě dodal, že jsem měla vystoupit na zastávce v Rýnovicích. Zeptala jsem se ho, proč bych to dělala když potřebuje vystoupit dál. Odpověď byla “neotravujte mě”. Takové chování mi nepřijde v pořádku a nemyslím si, že by měl řidič diktovat, kdo kde má vystoupit jen aby nemusel zastavovat na zastávce. Bylo sluníčko a asi nebyl nadšený, ze je v práci. Já však šla taky do práce a kvůli jeho chování a ignorování zastávek jsem přišla pozdě.
Děkuji Vám za vyřízení
Řešení nechám na Vás
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.