Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 39)

#81798Nedodání Mladé fronty DNES dne 3.5.2025 Č. PŘEDPLATITELE M1189132 MÍSTO MFDNES dodáno RUDĚ PRÁVO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2025, před 3 dny

Marie Psotkova

Znění stížnosti

Dne 3,5,2025 nám místo MF DNES BYLO DODÁMO RUDĚ PRÁVO.


Požadované řešení

CHCI VYMĚNIT RP ZA MF DNES.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 14:39, před 21 hodinami

Dle všeobecných podmínek pro dodávku deníku Mladá fronta DNES (https://www.mfdnes.cz/?y=predplatne-mfdnes/vop.htm) čl. 8 platí, že "nedoručí-li vydavatel deník řádně a včas (nedoručení předplaceného počtu výtisků deníku, nedoručení v den vydání, doručení neúplného nebo nekvalitně vytištěného výtisku, nezpřístupnění elektronické verze deníku apod.), má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince uvedené v deníku."

Reklamaci je možné uplatnit i elektronicky prostřednictvím formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.mfdnes.cz/reklamace.aspx.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.