Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 4 |
Nevím jestli tuhle stížnost píšu správně. Už první divná věc byla když mi přijel autobus co má PID nátěr, ČSAD Střední Čechy řidiče a na stránkách píšou ČSAD Čl. Ty nový busy co se nakoupily na linku 400 jsou otřesný. Komfort pro cestující katastrofální, jízdní vlastnosti to stejné. Chudákovi panu řidiči se nedařilo kolikrát rozjet ze zastávky a níž by motor nechcípl. Vím že za zpoždění nemůžete často vy ale v tomhle případě ano. Vystresovaný řidič se zpožděním 30 min se snažil zpoždění dohnat, a proto jel docela neslušně. Vraťte ty Iveca a zaplaťte řidiče...
Autobusový spoj
Zaplatit více řidiče a nakoupit jiné autobusy
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.