Počet nahlášených stížností: | 386 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 4 |
Společnost prostřednictvím čísla 90409099 pravidelně (v intervalech 7 dnů) účtuje 99 Kč přes poskytovatele telefonních služeb O2. V žádném případě jsem službu neobjednával.
Od 29.3. 11:50h a poté každý další týden (po 7 dnech) 5.4.,12.4.,19.4.,26.4.,3.5. po 99,-. Celkem 594,-
Žádám o pomoc při reklamaci a vrácení této částky.
V aplikaci O2 jsme již zablokovali platby třetím stranám.
Žádnou takovou službu jsem neobjednával.
Vrácení částky a zastavení služby. V O2 jsem již zablokoval platby třetím stranám, tak snad to bude stačit.
V příloze zasílám výpisy z O2, jedná se o tel. č. , ze kterého byly platby strhávány.
|
Tweet |
Jestliže společnost obdržela finanční prostředky spotřebitele bez právního důvodu, je povinna je navrátit. V případě, že by je zadržovala bez právního důvodu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Společnost je možné mimo jiné kontaktovat doporučeným dopisem na adresu sídla - Gočárova třída 1754/48b, 50002 Hradec Králové.
Zároveň je možné kontaktovat banku, která by následně mohla mít možnost zkontaktovat majitele druhého účtu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.