Společnost


Top Zámečník 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 15)

#81840Předražené služby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2025, před měsícem

Alena Hatková

Znění stížnosti

Dne 27.4.2025 se mi průvanem zabouchly dveře od bytu. Já zůstala na chodbě bez klíčů a bez telefonu.
Bohužel to byla neděle před polednem, nikde nikdo.
Byla jsem nešťastná, sousedí žádní doma.
Po nějakém čase se jeden ze sousedů vrátil z lovu ryb. Pokusil se starou kreditkou otevřít moje dveře. Karta to nezvládla.
Zavolal mi zámečníka, bohužel tohoto. Po telefonu slíbil přijet do 20 min.
To snad skoro vyšlo, neměla jsem hodinky
Začal vypisovat fakturu, upozornil na 50% příplatek za víkend.
Pak vyřkl ortel.....cena byla 4680,-kč.
Málem jsem omdlela, na účtu jsem měla něco okolo dvou stovek.
Poprosila jsem o splatnost faktury po výplatě do 8.5.2025.
Někam volal, asi do firmy. Sdělil mi, že to nelze, ať si půjčím od souseda. To mi bylo hloupé, moc se neznáme. Byla jsem ráda, že mi pomohl alepoň zavoláním zámečníka.
Nevěděla jsem co dělat, uvažovala jsem v zoufalství, že půjdu přespat na Hlavní nádraží.
Byla jsem ale lehce oblečená, chtělo se mi brečet.
Jsem sama, krátce před důchodem, dělám prodavačku ve zverimexu (výplata průměr ***,-)
krátký - dlouhý týden směny po 12 hodinách. Je to pro mne opravdu velká cena.
Říkala jsem si, jak dlouho se já na to nadřu, opravdu doslova. Dvanáct hodin na nohou, mohu si sednout pouze na půl hodiny na oběd. Doplňují zboží, pečuji o zvířata, uklízím krám, obsluhují zákazníky. To vše za zmíněný plat. A on... přijede, během vteřiny projede planžetou mezeru mezi futry a dveřmi, má vyděláno víc než já za týden.
To také děláme víkendy i svátky.
Ta cena je výrazně předražená, vždyť nepoužil žádný materiál ani elektrické nářadí.
Nakonec jsem zkusila zavolat mé mladší sestře, ještě že byla ochotná za mne převodem fakturu zaplatit. Po výplatě jí to musím vrátit, také nemá peněz nazbyt. Jsem ráda, že mi pomohla. Bude mi to chybět další měsíc v rozpočtu.
Byla jsem tak vystresovaná, že jsem si ani nevšimla, chybného součtu, ale nevím z jakého základu se bere těch 50% příplatku.


Požadované řešení

Předražené služby, neuvěřitelné, jak je možné zacházet se zákazníkem, který se dostane do takovéto prekérní situace!!!! Co dělá kontrola ČOI u této evidované firmy???
Cena za příští planžetou během vteřiny 2400.-kč se mi zdá vážně ohromná.
Ráda bych alespoň polovinu peněz zpět, i tak je to za takovou práci dost.
Také bych tímto způsobem ráda upozornila ostatní, aby si dali na tuto firmu velký pozor, raději ať se jí vyhnou, než je také přivede do finančních problémů.
Děkuji moc, jestli se konečně někdo začne touto firmou zabývat, vidím, že nejsem sama se svou stížností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 12:22, před měsícem

Mezi spotřebitelem a podnikatelem byla nejspíše uzavřena smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Více informací k této problematice se spotřebitelé dočtou v našem článku na adrese: https://www.dtest.cz/clanek-10036/v-nouzi-poznas-zamecnika.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.