Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:612
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

78.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (483 z 612)

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Uvedená procenta vychází z 105 hodnocení od spotřebitelů help

#81860Nekvalitní zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

21 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2025, před 21 dny

Miroslav Mička

Znění stížnosti

koupil jsem zavařené okurky - datum spotřeby 31.12.2025, které jsou jako okurky absolutně nepoživatelné.
rozpizlé.rozpadají se na odběru. A to jsem otevřel pouze jednu sklenku té šarže


Požadované řešení

Chci pouze záruku aby se to příště neopakovalo. Abych se nebál takový produkt koupit

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2025 16:29, před 16 dny

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2025 10:38, před 16 dny

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.