Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:206
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

23.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (48 z 206)

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Uvedená procenta vychází z 14 hodnocení od spotřebitelů help

#81864Rozdíl v ceně zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2025, před 27 dny

Tomáš Kinter

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsme navštívili s manželkou v rámci akce "10 dní nábytku" prodejnu Mountfield Jesenice s cílem nakoupit zboží, které v akci inzerují jak ve veřejnoprávních médiích tak na internetových stránkách, konkrétně se jedná o sestavu stolu a 4 židlí zahradního nábytku z tahokovu včetně polstrů zdarma (viz. přiložený printscreen) za cenu 6.950,-Kč.Bohužel nám pracovník prodejny sdělil, že tyto sestavy se nikdy za tuto cenu neprodávali a že nejsme první, kdo se na to ptá. Sestavu včetně polstrů zdarma jsme zakoupili tudíž za rozdílnou cenu, než uvádí v letáku a v reklamě, platili jsme 9.510,-Kč.Jak je to prosím možné? Uvedli nás touto klamavou reklamou v omyl. Žádáme vrácení rozdílu mezi kupní cenou a cenou inzerovanou v akci v výši 2.560,-Kč.Částku.Níže naskenovaný doklad o koupi, printscreen této konkrétní akce a mé zákaznické číslo Mountfield.


Produkt

Akční zboží


Požadované řešení

Vrácení rozdílu mezi kupní a akční cenou ve výši 2.560,-Kč.
Částku zašlete prosím na účet č.***.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 14:25, před 23 dny

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí v reklamě a jinou v obchodě (či jinou účtuje), dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://coi.gov.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2025 15:40, před 23 dny

Ke stížnosti pana Kintera sdělujeme následné. Inzerovaná sestava (udávaná jako nejvýhodnější a doporučená) se skládá ze 4 křesel Savoy basic (1 ks = 990,- Kč) a stolu Tavio 110 cm (1 ks = 2990,- Kč). Jednoduchým součtem trojciferných čísel je patrné, že cena odpovídá ceně inzerované a je správná. Pan Kinter si vybral a zakoupil stůl Tavio větších rozměrů v délce 160 cm, kde je cena vyšší (1 ks = 5550,- Kč). Tudíž o tuto částku částka celková navýšila. Všechny potřebné údaje jsou uvedeny na dokladu o koupi, který zde doložil. Pro jeho větší komfort si je může rovněž srovnat s cenovou nabídkou na našich webových stránkách, kde jsou také do konce akce k dispozici. Jako pozornost k sestavě navíc zákazník obdržel potahy v hodnotě takřka 2000,- Kč zdarma.
Je tedy jasně patrné, že k žádnému pochybení ze strany naší společnosti, která si vždy zakládá na férovém přístupu k zákazníkovi, nedošlo a požadavek pana Kintera není po právu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2025 16:19, před 22 dny

Společnost nás požádala o přeřazení stížnost zpět na ni, aby mohla opravit chybu. Z tohoto důvodu tak činíme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2025 16:23, před 22 dny

Ke stížnosti pana Kintera sdělujeme následné. Inzerovaná sestava (udávaná jako nejvýhodnější a doporučená) se skládá ze 4 křesel Savoy basic (1 ks = 990,- Kč) a stolu Tavio 110 cm (1 ks = 2990,- Kč). Jednoduchým součtem tří a čtyřciferných čísel je patrné, že cena odpovídá ceně inzerované a je správná. Pan Kinter si vybral a zakoupil stůl Tavio větších rozměrů v délce 160 cm, kde je cena vyšší (1 ks = 5550,- Kč). Tudíž o tuto částku částka celková navýšila. Všechny potřebné údaje jsou uvedeny na dokladu o koupi, který zde doložil. Pro jeho větší komfort si je může rovněž srovnat s cenovou nabídkou na našich webových stránkách, kde jsou také do konce akce k dispozici. Jako pozornost k sestavě navíc zákazník obdržel potahy v hodnotě takřka 2000,- Kč zdarma. Je tedy jasně patrné, že k žádnému pochybení ze strany naší společnosti, která si vždy zakládá na férovém přístupu k zákazníkovi, nedošlo a požadavek pana Kintera není po právu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2025 13:11, před 17 dny

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Na snímku obrazovky je v inzerátu uvedeno, že se opravdu jedná o stůl 110 cm, zatímco spotřebitel si zakoupil stůl větší. Jestliže byl spotřebitel v rámci koupě (před uzavřením smlouvy) o ceně řádně informován, jednala společnost v souladu s právními předpisy.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat na vývoj stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.5.2025 13:19, před 17 dny


Tomáš Kinter

Hodnocení:

Komentář: Společnost se se mnou domluvila na dodatečné kompenzaci při nákupu dalšího zboží na prodejně.