Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 9 |
Ve čtvrtek jsem zakoupil 8.5.2025 wrap na Václavském náměstí. Za dvě hodiny jsem byl propuštěn z práce z důvodu nevolnosti celý den večer a noc jsem měl vysoké horečky s navalami zimnice. Propojil jsem snad i duši. Opravdu bych nikomu nepřál ten stav beznaděje a strachu o svůj život.
Neřešil jsem pouze informuji protože řešit situaci s tak velkou společnosti je marné
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud jde o podnět pro dozorový orgán, je jím Státní veterinární správa. Ta provádí kontroly při výrobě, skladování, přepravě, dovozu a vývozu surovin a potravin živočišného původu, při prodeji surovin a potravin živočišného původu v tržnicích a na tržištích, při prodeji potravin živočišného původu v prodejnách a prodejních úsecích, kde dochází k úpravě masa, mléka, ryb, drůbeže, vajec nebo k prodeji zvěřiny, a v prodejnách potravin, pokud jsou místy určení při příchodu surovin a potravin živočišného původu z členských států Evropské unie. Bližší údaje naleznete na www.svscr.cz.