Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

2.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 46)

#81879Potvrzená objednávka ve 20:39 - doručeno ve 22:10

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2025, před 3 dny

Michal Barnet

Znění stížnosti

Dobrý den, včera, lehce po půl deváté večer jsem si objednal jídlo u společnosti BoltFood a bohužel jsem se nestačil divit. Objednal jsem si jídlo ve 20:39 a jídlo mi přišlo až skoro ve čtvrt na jedenáct?! Když jsem se začal pídit po tom, proč ta objednávka tak dlouho trvá, tak jsem zjistil, že se objednávka zasekla na položce "hledání kurýra", což o to, to se stát může (ačkoli by nemělo nikdy), ale nikde žádné info, změna, pomoc, co s tím, cokoli. Až když jsem si otevřel pomoc vašeho AI bota, tak ten mi napsal že se omlouvá, že to tak dlouho trvá a pak mi napsal, jestli to stále trvá?? Ano, trvalo. Poté přišla záchrana v podobě, nejspíše živé osoby za klávesnicí, který zajistil jiného kurýra, někde až z Výškovic (Jel přes celou Ostravu a byl v pohodě, milý, nevěděl, že tak dlouho čekám atd)... Jsem nespokojený s tím, proč a jakým způsobem se řešil můj problém, že jsem musel být iniciativní sám, když jsem si zaplatil Vaší službu a čekal, že služba bude vykonána, dostal sem studené jídlo (NE úplně všechno bylo studené, ale většina ano) a extrémně dlouho čekal.

Děkuji za odpověď,
Michal.


Požadované řešení

Mrzí mě řešení situace ve smyslu čekej, nic nevíš a doufej, že ti někdo něco v nějakém stavu přiveze. Nejsem ten typ člověka, co si stěžuje a chce dělat obtíže, nicméně výše uvedené mě nutilo Vám o tom přinejmenším napsat.

Konkrétní řešení? Vyměnit zboží nechci, teď asi nějakou dobu službu od BoltFood nebudu chtít vidět, sleva je irelevantní vzhledem k tomu, co jsem napsal o řádek výše. Nejspíše vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 14:33, před 7 hodinami

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že čas doručení nebo jiný časový odhad, o kterém rozvozový partner nebo společnost Bolt spotřebitele informuje prostřednictvím platformy Bolt Food, je vždy pouhým odhadem. Neexistuje žádná záruka, že zboží bude v odhadovaném čase doručeno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.